Kveldskos etter trening 26/10

Postet av Håndball J16 - 2003 den 18. okt 2015

Etter trening mandag 26/10 stiller Ingvild og Sylvia opp med litt kveldskos til jentene i vestibylen i hallen!

Kom gjerne å slå av en prat dere voksne også!

Logg inn for å skrive en kommentar.